reklama
reklama
21. 9. 2012 | poslední aktualizace: 21. 9. 2012  14:01
Šéf Hyundai: Už dávno nejsme pro smích

Šéf Hyundai Vošický: Už dávno nejsme pro smích, v Mladé Boleslavi teprve ne

Proč Hyundai chce, aby se o ní mluvilo jako o Hjondé? Jaký je její recept na to, aby se stala nejprodávanější značkou v Česku? Na dotazy čtenářů odpovídal ředitel Hyundai v ČR Vladimír Vošický v on-line rozhovoru.
Jan Markovič
Jan Markovič
Redaktor
Čtěte více o: Hyundai
Vladimír Vošický
Vladimír Vošický
foto: Hyundai

Korejská automobilka Hyundai má na českém trhu velmi dobré postavení. Do karet jí hraje fakt, že modely i30, ix20 a ix35 vyrábí v severomoravských Nošovicích. Češi je tak mohou považovat za „svá“ auta, a na to Hyundai sází i ve svých kampaních.

Její šéf Vladimír Vošický si je velmi jistý svou pozicí v Česku. "Hyundai je nejoblíbenější automobilovou značkou v ČR, díky obrovskému přílivu nových zákazníků. Chcete-li důkaz, rozhlédněte se po českých silnicích," odpovídal Vošický na dotazy čtenářů.

reklama

Pozornost v Česku vzbudila i snaha Hyundai o správné vyslovování jejího názvu. V reklamách i na tiskových konferencích se tak nyní mluví o "Hjondé". "Výslovnost názvu značky Hyundai je hjondé, používáme ji proto, abychom i zvukově dali najevo, jak moc se Hyundai vylepšil a jak hodně může nabídnout," vysvětlil Vošický.

"Kvalitu našich vozů srovnáváme i s prémiovými značkami a jsme přesvědčeni, že naším zákazníkům nabízíme prémiový design, prémiové materiály, prémiovou kvalitu, za přístupnou cenu," pokračoval Vošický v propagaci značky a dodal: "Hyundai už dávno není pro smích, v Mladé Boleslavi teprve ne."


  Online rozhovor
Již není možné vkládat otázky

Pavel
21.9. 10:52
Dobry den,

jakym zpusobem se hodlate odlisit od konkurence/byt lepsi?

Zajima me konstrukcni otazka ne kvalita nebo sluzby.

Dekuji.
Vladimír Vošický
21.9. 11:26
Už jsme se odlišili = vyrábíme nejkvalitnější auta a proto se na ně nebojíme dát 5-letou komplexní záruku bez jakýchkoliv omezení.

Má-li někdo pocit, že jeho auto (které není Hyundai) je kvalitní, ať se ptá proč má omezenou a okleštěnou záruku.

Hyundai vyrábí skvělá auta = opravdu kvalitní, skvěle vypadající, skvěle vybavená a nabízená za vstřícné ceny.

Proto jsme nejoblíbenější automobilovou značkou - vzhledem k příjemnému přílivu nových a nových zákazníků, kteří teprve u Hyundai naleznou vše, co od auta čekají, a také trochu navíc.

Radovan Krchovský
21.9. 10:53
Dobrý den,
zajímalo by mne, zda-li je pravda, že lakýrníci v nošovické továrně dostávají bonusy k platu podle toho, kolik ušetří laku.
Děkuji za odpověď.

Jarmila Bezděková - Vránová
21.9. 10:58
Dobrý den pane řediteli,
chtěla jsem se zeptat, proč opravdu kladete tak velký důraz na výslovnost Hjondé. Všimla jsem si toho, když se to začalo objevovat v reklamách. Nemyslíte si, že to spíše značce uškodí. My jezdíme s naším Getzem a je to náš Hjundaj a vždy bude. A i lidé v hospodě nebo jinde, když se baví, baví se o hjundaji. Myslím, že se vám je nepodaří převychovat. Co myslíte?
Děkuji
Jarmila Bezděková - Vránová
Vladimír Vošický
21.9. 11:29
Milá paní Bezděková - Vránová,

i Váš Getz je hjondé, ale klidně mu říkejte dál, jak se Vám líbí.

Výslovnost názvu značky Hyundai je hjondé, používáme ji proto, abychom i zvukově dali najevo, jak moc se Hyundai vylepšil a jak hodně může nabídnout.

Naším cílem není pořádat kurzy korejské výslovnosti, ale správně vyslovovat název vítězné značky.

Přeji Vám hodně spokojených kilometrů a zdravím,

V. Vošický

Petr Hodokvas
21.9. 11:01
Zdravím,
co letos ukáže Hyundai na pařížském autosalonu?
Díky
PH

Kpm
21.9. 11:08
Je mezi značkami Hyundai a Kia v ČR konkurence, nebo si vzájemně pomáháte? Jak je to s pojetím koncernu na korejské půdě?

Martin
21.9. 11:08
Dobrý den,
proč bych si měl koupit i40 a ne nové Mondeo? :-)

Děkuji.
Vladimír Vošický
21.9. 11:32
Chcete-li opravdu kvalitní vůz, koupíte si Hyundai i40, jehož kvality jsou vidět (design, zpracování, kvalita použitých materiálů) a ta na první pohled neviditelná (technická kvalita) je potvrzena naší jedinečnou 5-letou komplexní zárukou bez omezení.

Oliver
21.9. 11:12
Dobrý den,

rád bych se zeptal, zda si myslíte, že kampaň na správnou výslovnost Hyundaie za něco stála? Protože abych řekl pravdu nikdo nevyslovuje tento název jinak než Hjundaj a Hjónde nikdy nikdo nebude používat, tak se mi zdá dost zbytečné vyhazovat tolik peněz za reklamu, která je naprosto zbytečná.
Vladimír Vošický
21.9. 11:40
určitě nám pomohla i slyšitelně ukázat, že Hyundai není ta značka, kterou možná v minulosti někteří podceňovali a přehlíželi.

Správná výslovnost názvu naší značky je "hjondé".

Naším cílem je, aby se o naší značce doslechlo co nejvíce zákazníků, kteří zatím marně čekali od svého dodavatele aut na opravdovou kvalitu a vstřícnost produktů a služeb. Každý den jich do našich autorizovanýc prodejen v ČR přichází více a více.

Jak budou naši stávající i noví zákazníci svému vozu Hyundai říkat je na nich.

Luky
21.9. 11:12
Hezký den, také se chci zeptat na i40. Nepřijde vám, že motory v ní jsou poddimenzované. Když se podívám na konkurenci, mají v nabídce mnohem silnější motory, dokonce i šestiválce. Neplánujete něco takového? Jinak se mizdá, že totiž bude těžké se probojovat.

QWERTZ
21.9. 11:13
Někde jsem četl, že se v ČR objeví i větší modely Hyundai, jako je Equus. Kdy to bude?
Vladimír Vošický
21.9. 11:33
Už se objevil.

Karel
21.9. 11:15
Dobrý den,

Sám dost často poukazujete na to, že konkurence falšuje statistiky prodejů, ale z doslechu se šušká, že právě Hyundai je ta, která falšuje tyto statistiky. Můžete dokázat, že to tak není?
Vladimír Vošický
21.9. 11:35
V Česku se pančuje spoustu věcí, statistiky takzvaných prodejů vozů jsou jedním z příkladů.

Hyundai je nejoblíbenější automobilovou značkou v ČR, díky obrovskému přílivu nových zákazníků.

Chcete-li důkat, rozhlédněte se po českých silnicích.

PZ
21.9. 11:17
Dobry den pane Vošický,
rad bych se Vas optal jaka je/bude do budoucna strategie Hyundai ČR smerem k vasim dodavatelum. Je tendence vice lokalizovat dodavatele nebo bude prevladat prevazne centralizace dana materskym zavodem?

Dekuji,
PZ

Filmař
21.9. 11:24
Zdravím,
co říkáte na dokument o závodě v Nošovicích, který ho nevykreslil právě v dobrém světle? Jak jste jej řešili a jak fo doopravdy v Nošovicích funguje?
Díky
Vladimír Vošický
21.9. 11:54
Již jsem viděl spoustu situačních komedií a nikdy jsem se jimi dlouho nezabýval.
Ani ve Vámi zmíněném případě.

Chcete-li náš výrobní závod v Nošovicích navštívit a přesvědčit se, proč je Hyundai výrobcem nejkvalitnějších, stačí navštívit webové stránky Hyundai Motor Czech www.hyundai.cz/o-spolecnosti/navsteva-zavodu.

Udělejte si vlastní názor.

Michal
21.9. 11:26
1) Jak chcete odlišit Hyundai/Kia ? Já vidím stejné typy aut, stejné motory, stejnou výbavu, stejné ceny, stejnou filosofii designu.
2) Berete klasické atmosferické benzíňáky jako svoji konkurenční výhodu či nevýhodu (tzn. přijde Hyundai s tříválcovými turbomotory) ?
3) Nemyslíte si, že z propagované výslovnosti "Hjondé" budete jen pro smích ? Vždyť Škodovka se taky nesnaží na zahraničních trzích naučit místní lidi české písmeno "š". Tak proč u nás dávat lekce korejštiny ?
Vladimír Vošický
21.9. 11:48
1. Hyundai je Hyundai.
2. Naše výhoda je, že pohonné jednotky Hyundai jsou úsporné, výkonné a přesto je zákazník schopen na ně finančně "dosáhnout"
3. Hyundai už dávno není pro smích, v Mladé Boleslavi teprve ne.

Rudolf Kutina
21.9. 11:35
Dobre Poledne,

Pouzivate moderni konunitni reklami prostredky ?

Pripravuji kreativni produky pro deti zamerene na predchazeni DYSfunkci jako je treba DYSgrafie - problem s kooridnaci pohybu pri psani.

Pri projektu take pouzivam super levna EKOLOGICKA DETSKA AUTA - hledame vyrobce aut co nam je pomuze vyrobit ?

Preji Pekny den
Ruda

Vachek
21.9. 11:38
Rozhlédl jsem se po českých silnicích. Vidím samé Škodovky. Myslíte, že máte šanci jednou překonat jejich prodeje?
Vladimír Vošický
21.9. 11:42
Správně, samé staré škodovky.

Ty nové vozy jsou již Hyundai.
Dívejte se dále a věřím, že se brzy připojíte k těm, kteří české silnice brázdí v opravdu kvalitním českém voze - Hyundai z Nošovic.

Pavel
21.9. 11:41
Mluvíte tu o tom, že jsou vaše auta nejkvalitnější. Můžete se podle Vás srovnávat i s prémiovými výrobci jako jsou Audi, BMW nebo Mercedes?
Děkuji
Vladimír Vošický
21.9. 11:45
Kvalitu našich vozů srovnáváme i s prémiovými značkami a jsme přesvědčeni, že naším zákazníkům nabízíme prémiový design, prémiové materiály, prémiovou kvalitu, za přístupnou cenu.

Říkáme tomu Hyundai prémiovost = moderní prémiovost (Hyundai znamená moderní).

Na druhé straně ale Vámi zmíněným prémiovým značkám nekonkurujeme ani na ně necílíme. Hyundai je značka prémiových kvalit pro mnohem širší okruh zákazníků.

Vojtěch Köhler
21.9. 11:43
Dobrý den pane řediteli,
zaznamenal jsem, že většina aut je z továrny v Nošovicích distribuována po silnici, jen minimálně po železnici. Zátěž silniční sítě je enormní, kamiony s Vašimi auty jsou vidět na dálnicích po celé ČR. Podobně to bude, předpokládám s návozem materiálu. Proč nedošlo k plánované rekonstrukci a zkapacitnění přilehlé tratě Frýdek-Místek - Český Těšín. Co dělá společnost Hyundai pro to, aby se chovala ekologicky a převedla přepravu co nejvíce na železnici? Nebo to tak Vaší společnosti vyhovuje ? Děkuji Vám za odpověď. s pozdravem Vojtěch Köhler
Vladimír Vošický
21.9. 12:02
Dobrý den,

předpokládáte nesprávně. Součástí areálu našeho výrobního závodu je železniční přípojka, díky které nám přijíždí potřebné komponenty po železnici.

Hyundai je zároveň v popředí vývoje a skutečného využití ekologických řešení jak výroby, tak vývoje našich vozů, a také je světovým lídrem ve vývoji a praktickém využití alternativních technologií pohonu automobilů (elektromobilů, hybridů, vozů s pohonem na palivové články).

Děkujeme všem příznivcům za dnešní dotazy a náměty. Těším se na setkání na českých silnicích či při dalších diskuzích.

Martin
21.9. 11:44
Dobry den,

jaka auta osobne vlastnite vy a vasi nejblizsi pribuzni nebo kamaradi? Dekuji Martin
Vladimír Vošický
21.9. 11:46
Hyundai.

Jirka
21.9. 11:53
Dobrý den,
ve srovnání např. s německými auty, mají vaše auta naprosto katastrofální motory (především spotřebu), můžete se k tomu nějak vyjádřit, berte to spíše jako návrh na zlepšení vašeho produktu než kritiku:-)
Vladimír Vošický
21.9. 11:56
Moc děkuji za námět, musíte být ale konkrétní.
Naše současná modelová paleta představuje špičku i ve srovnání s tou nejrenomovanější konkurencí.
Najdete-li si čas, navštivte některého z našich autorizovaných prodejců a ddomluvte si testovací jízdu.

Martin
21.9. 11:57
Dobry den,

Hyundai v CR pracuje na svych PR ocividne uspesne.
Navic podporuje svoje zbozi velmi konkurenceschopnou cenou. Pro zakaznika jsou ovsem dulezite prakticke zkusenosti se znackou. Ovsem ja, jakozto majitel prechozi generace i30, jsem narazil na neprustrelnou hradbu autorizovanych servisu. Nakolik se muze zdat petileta zaruka lakava, ve vysledku ji degraduje pristup servisu. Zalezi na mire asertivity nebo vznetlivosti, jakou clovek pri jednani v servisech pouzije, aby se dozadal oprav. Psat o anabazich tu nema smysl. Podle slov samotnych prijmacich techniku je to zpusobene vlaznym pristupem importera k reseni problemu. A neni divu, vsechno stoji penize, auta za relativne nizkou cenu s dlouhou zarukou, to se nekde musi projevit. Vim, ze obdobne problemy se daji cekat i u jinych znacek, ale u tech se mi to nestalo.

PKV
21.9. 11:57
Hezký den,
co ukážete v Paříži?

Již není možné vkládat otázky
  Online rozhovor


Autoři: Jan Markovič
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Dostal jsem se k této diskuzi pozdě ale můj názor. (anonym)
Mám I30 diesel / tedy šéf se plácl přes kapsu a místo FABkx mi...
Hyundai je hnus asijskej (anonym)
opravdu ošklivá auta s velmi podivným designem (tzv. fluidním)...
Hyundai je naopak nejméně úspěšnou značkou (Radek)
Když se podíváme na to, kolik musí utratit za marketing /zjednodušeně...
slyšitelné vylepšení (jb)
tak jsem při čtení nevěděl,jestli mluví o svém bývalém Fordu nebo...
Nejkvalitnejsi (Petr)
Za nejkvalitnejsi auto si kazdy vyrobce rad necha poradne zaplatit...
Zobrazit diskusi
reklama
Technik přináší informace o současných domácích i světových trendech v jednotlivých oborech, a to s důrazem na výrobu a praxi. Informuje o posledních vědecko-technických trendech - IT, průmyslovém softwaru, automatizaci, nových materiálech, laserových technologiích a jejich aplikaci do klasických oborů, jako jsou obrábění, povrchové úpravy, svařování aj.
Newsletter
   
reklama
Z aktuálního čísla  
Partneři Technika  
reklama
reklama
reklama